​​​​​​​
​​​​​​​צורה צבע וצליל

 מערכת גפ"ן

תכנית מאושרת מס' 6557 
תשפ"ד

הכלה והשתלבות
מאגר התכניות של משרד החינוך 
​​​​​​​

סדרת מפגשי למידה לסגל החינוכי ולתלמידים
סיוע וקידום לתלמידים מתקשים בקריאה בבתי הספר היסודיים


לפרטים על תכנית צורה צבע וצליל
מלאו את טופס הפנייה בתחתית העמוד

או התקשרו 
 03-9095070
צורה צבע וצליל הכלה והשתלבות משרד החינוך
מאגר תכניות - הכלה והשתלבות/ תכנית גפ"ן מאושרת 6557 משרד החינוך
בתי ספר יסודיים בהם הופעלה תכנית חווית הקריאה- צורה צבע וצליל
ביה"ס 'השחר', טל שחר
מעבר לכך שהשיטה מצוינת ונותנת קביים למתקשים ברכישת הקריאה, הערכה המזמנת והעבודה בקבוצות נותנת תוצאות נפלאות! אנחנו רואים את התוצאות בכיתות ולא מפסיקים  לקבל מההורים משובים חיוביים על כך שהשיטה ממש "הצילה" להם את הילד/ה..
אפילו אני כמנהלת מלמדת בקבוצות קטנות בשיטתך וחווה באופן אישי את התקדמות הילדים.                                                  חוה מגדל - מנהלת
                                                                                                          
תכנית מקסימה, יש הרבה תלמידים שחל אצלם שיפור עצום בקריאה. דרך מצוינת לרכישת הקריאה, חווייתית ומרתקת.
                                                          חני מישולובין – מורת שילוב א-ד

תכנית צורה צבע וצליל גורמת לתלמידים לקרוא בהנאה, להצליח ולהתקדם. אמצעי ההמחשה ותומכי הזיכרון מזמינות ומובנות לתלמידים.
                                                                       ליזי טהיליאן – מורה א2

שיטה כיפית לתלמידים, אינטואיטיבית הרבה מעבר לשיטות הקונבנציונליות! התלמידים מתחברים לצורות לצבעים ולצלילים באופן טבעי שאינו מאיים, תוך שילוב משפטים וטקסטים קצרים שקולעים בדיוק במטרה.
עם כל תלמיד חוויתי בכל התנסות ראשונית עם השיטה, שהתלמיד מפגין חיבור אמיתי לנלמד ברמות הבנה ומוטיבציה שטרם נתקלתי בהם בשיטות אחרות.
                                                           לי– מורת שילוב תקשורת                                                                   
ביה"ס 'יפה נוף',  מעלה אדומים
נוכחנו להכיר ולהיחשף לתכנית נפלאה, עם הגיון ודרך לימוד קלה וקליטה. נדהמנו לגלות קידום משמעותי בקרב תלמידים שהיה להם מאוד קשה לרכוש את השפה.                                                     חגית חדד- מנהלת
                                                                                                        
ביה"ס 'צורים', צור הדסה
תודות ליצחק על התכנית הנפלאה להוראה ולימוד הקריאה שהייתה משמעותית לילדים ולצוות כאחד.                            רינת סיידוף - מנהלת
                                                                           
שיטה מדהימה שעושה סדר לתלמידים, התלמידים קלטו בקלות ובזריזות את התנועות, יישר כוח                                          לירז מאירי - מורה ד'

ביה"ס הרטוב, קיבוץ צרעה
התכנית סייעה רבות לקידום הקריאה אצל תלמידי א'- ב' ואפשרה להם לחוש בטחון בקרב קבוצת שווים.                           דנה צבטלר - מנהלת
                                                                       
 


ביה"ס 'ארזים' , אשדוד
התלמידים התקדמו במהירות ובאים ברצון לשיעורים. התכנית תרמה להתקדמות המהירה של הילדים.                                       נילית - א'1
                                                              
תודה למקרב לב ליצחק הנותן מוטיבציה ללמידה, אהבתי מאוד את התכנית ואת דרך הלמידה, מקווה להמשך מפגשים.                        רויטל - א'3
                                                      
שיטה מעולה ומתאימה לכל הילדים, הייתי רוצה שיהיו עוד הרבה שיעורים מהנים ומחכימים כאלה.                                         שוש פנחסוב - א'4
                                           
בעקבות התכנית במהלכה הילדים קוראים ונחשפים לכלל התנועות והצלילים ובכך הצליחו לקרוא מילים משפטים וסיפורים, באמצעות הערכה נמשיך להשמיע תכנית זו בקרב הילדים.             שרית א' - מחנכת/רכזת
                                           
ביה"ס 'בן עטר', דימונה.
יצחק הוביל את התלמידים להצלחה בקריאה ואת המורות לשינוי הוראת הקריאה. עבד עם התלמידים המתקשים ביותר והצליח להביאם לפענוח הקריאה ובמסגרת המצומצמת של השיעורים אף הצליחו לקרוא.
                                                                          רויטל עובד - מנהלת

מאוד נהניתי להכיר את התכנית הגאונית!, אין מילה אחרת. ללא ספק נותנת מענה למתקשים, קלה ופשוטה ליישום. יישר כוח עצום.
                                                                           אלה אלייסוב - ד'6

תלמידים אשר התקשו ברכישת הקריאה החלו לקלוט את הצלילים והתנועות, הם התקדמו ברכישת הקריאה בצעדים גדולים בזמן קצר.
                                                 אביה שבתי - רכזת הכלה והשתלבות

ביה"ס 'אלראזי' ,לוד
התכנית פעלה בהצלחה בבית ספרנו בשנת תשפ"ב.
                                                                   זהר אלזינאתי - מנהלת

בתכנית מתנהלת ביעילות מבחינת הלימוד עם צורה וצבע, התלמידים מפנימים יותר את החומר הנלמד וקולטים אותו.             פאטמה – ב'                                                                                 
ביה"ס 'אשכול', לוד
לאחר תקופה של עשייה, למידה שונה וחווייתית החלטנו להמשיך ולעבוד עם התכנית. חלה התקדמות גדולה אצל תלמידים איתם עבד יצחק, המטרות הושגו.                                                גלית גרשום - מנהלת

התכנית מיוחדת, יצירתית ומעניינת.  מלמדת את הילדים את כל התנועות באופן חוויתי ומקלה עליהם לרכוש את הקריאה במהירות.
                                                                           ליאור סגודייב - ב'3
חווית הקריאה תכנית גפן צורה צבע וצליל
 לוגו השתלמויות אוניברסיטת בר אילן

בקרוב נעדכן מועדים חדשים אודות הקורס להקניית הקריאה באוניברסיטת בר אילן

קורס להקניית הקריאה באוניברסיטת בר אילן​​​​​​​

מחזור נוסף של קורס להקניית הקריאה בשיטת צורה צבע וצליל הסתיים בהצלחה רבה מאוד.
הקורס התקיים בבית הספר לחינוך באוניברסיטת בר אילן בהנחיית מפתח השיטה יצחק תורג'מן.
מנחה הקורס בבר אילן
צופיה איכות בחינוך מבקשת להודות למשתתפים הנפלאים והמופלאים שאהבת החינוך ואהבת התרומה לחינוך הקניית הקריאה מושרשת בהם. 
השמחה משקפת את האוירה ואת היצירתיות המיוחדת במינה של המשתתפים, שאפו -כל הכבוד.

רב תודות וברכות על ההרצאות המרתקות והמעשירות במהלך הקורס: 
רונית מנדלבליט 
מירה פינקל
רון מידן 
טליה גניפ

ותודה מיוחדת לרכזת הקורס
תמר כהן


תודה ובהצלחה !

תמונת מחזור קורס להקניית הקריאה בבר אילן
"שיטה מעולה, יכולה לעזור להרבה ילדים שלא מצליחים לרכוש את הקריאה. הקורס מעניין מאוד, מועבר בצורה חוויתית ונעימה. הועשרתי בידע רב, למדתי הרבה דברים חדשים אודות השיטה ומכל האוירה המקסימה מסביב" טובה. פ.
"שיטה מקסימה, זוהי פריצת דרך חדשנית בפני עצמה! פתרונות מעשיים ופרקטיים הניתנים ליישום מיידי בשטח" שיראל כ.
"קורס משמעותי לכל מי שמלמד/ת קריאה. השיטה הינה כלי מצויין ללמד את ההבדל בין הצלילים השונים שיכולה להפיק אותה אות. דרך נפלאה ללמד ילדים (ולא רק ילדים) לקרוא." אפרת נ.
"השיטה הרשימה אותי ומסקרן אותי האם באמת אפשר ל"שפר" ל"שנות" או ל"התאים" אותה לילדים מתקשים בלימוד הקריאה הרווחת היום בבתי הספר" .. אני כמו רבים שבוייה בשיטות הבנאליות של משרד החינוך." מיכל.מ
"קורס מוצלח ביותר, אכן שיטה חדשה שלמרות 35 שנותיי בחינוך, למדתי כל כך הרבה והפעם באמת נחשפתי למשהו אחר" מיכל.פ
ברכה מיוחדת בכתב יד

מחזור קיץ  יולי  2019

התקשרו: 052-6097551 או 03-9095070
קורס להקניית הקריאה בשיטת "צורה צבע וצליל"
'צופיה-איכות בחינוך' בשיתוף
 היחידה לפיתוח מקצועי  בבית הספר לחינוך
באוניברסיטת בר אילן   
מציעים קורס בן 4 ימים מרוכזים בנושא:

הקניית הקריאה בדרך חווייתית 
​​​​​​​
"הקורס מאוד יעיל ומשמעותי עבורינו ועבור התלמידים. השיטה בנוייה לפי השלבים של התפתחות השפה כך גם היא מותאמת לתלמידים שמתקשים בקריאה ונותנת עוד הזדמנות לצמצם את הפערים בקרב התלמידים המתקשים"
​​​​​​​הודא א.ז.
"קורס עם אביזרי לימוד מאתגרים ומתוחכמים בפשטותם, מה שמסייע להקניית הקריאה בצורה קלה עניינית ובעיקר מזמינה. יש באמתחתי תרומה רחבה למתקשים ברכישת הקריאה וגם תרומה כללית ברמה של משחק/אסטרטגיה/אוצר מילים ועוד"
​​​​​​​ירדן ש. 
"הקורס מעשיר בידע רב, פותח ערוצי חשיבה נוספים וחושף אותנו למידע חדש שלא היינו נפגשים בו בשום מקום"  רחלי ב.
"שיטה מצויינת שבאה ללמד גיל רך את הצלילים בדרך חוויתית קלה ונעימה, מושכת ביותר המכילה צורות וצבעים המוכרים מעולם הילד" ניהאיה ע.
"שיטה חוויתית, מעניינת ומוסיפה לידע שצברתי במהלך שנותיי במערכת החינוך... מרצים בעלי ידע רב, מותאם לשיטה מעשיר באופן אישי ומקצועי" מיכל ג.

הקריאה היא מן המפתחות העיקריים לכל ידע  ויפה שעה אחת קודם 


 בית הספר לחינוך - היחידה לפיתוח מקצועי - אוניברסיטת בר אילן בשיתוף "בית צופיה - איכות בחינוך" מציעים  דרך ייחודית, חוויתית, מהנה וקלה להקניית הקריאה. כמו כן מגוון חומרים חינוכיים ואפקטיבים להוראת הקריאה והכתיבה. 

כלים יצירתיים אלה מבטאים חשיבה חדשנית ומקורית,  המשמשים תרומה דידקטית ייחודית לילדים, במיוחד לגילאי גן חובה/כיתה א, למתקשים ועד 120- להקניית ראשית קריאה נכונה, חווייתית, מהנה,  קלה ומדויקת. 
קורס זה יתמקד ברכישת  כלים ודרך ייחודית להקניית הקריאה והכתיבה בדרך חווייתית, מהנה, משמעותית, קלה ופשוטה - בשיטת צורה צבע וצליל מאת יצחק תורגמן - המאפשרת הצלחה החל מהצליל הראשון. 
רונית מנדלבליט  מירה פינקל  רון מידן
מטרות
  1. הקניית שיטת קריאה וכתיבה  ייחודית לגיל הרך ולמתקשים "צורה צבע וצליל" באופן חוויתי, ברור, קל ומהנה.
  2. הקניית הקריאה והכתיבה מגיל צעיר מאד.
  3. טיפוח עמדה חיובית כלפי לימוד הקריאה והכתיבה בגיל צעיר במציאות משתנה.
  4. יתרונות וחסרונות ביחס לשיטת "צורה צבע וצליל".
דרכי ההוראה
דרכי  ההוראה מגוונות ומאופיינות באמצעות סדנאות המאפשרות דיון ושיח, מרצים אורחים, מצגות, סרטונים, התנסות אישית ופיתוח יצירתי וחוויתי למגוון דרכי הוראה ויישום רב תחומי.
 
קהל היעד
מורים, גננות, מורים לחינוך מיוחד ולקהל הרחב המעוניין לפתח כישוריו בהקניית הקריאה לגיל הרך.
 
תעודה
למסיימי הקורס אשר יעמדו בכל הדרישות ובהצלחה, תוענק תעודת השתתפות בקורס להקניית הקריאה
בדרך חוויתית בגיל הרך בשיטת "צורה, צבע וצליל". מטעם  אוניברסיטת בר- אילן, היחידה לפיתוח מקצועי, בית הספר לחינוך.
מן הנושאים
מרכיבים בהתפתחות קדם קריאה וכתיבה., אוריינות חזותית, הכרות עם שיטות שונות  להקניית קריאה וכתיבה, קשיים אופייניים ברכישת הקריאה והכתיבה., "צורה צבע וצליל": הקניית השיטה וחשיפה לעזרי הלימוד, סדנא מעשית להתנסות במגוון הכלים, ייחודיות ויתרונות השיטה, יצירת יחסים בינאישיים ותקשורת מיטבית באמצעות , יישומים בסביבות למידה מגוונות של שיטת "צורה, צבע וצליל"

 שם הקורס

    תאריכי פתיחה     

   סמסטר  

הקניית הקריאה בשיטת
צורה צבע וצליל
22.7.2019קיץ




מועד הקורס

היקף הקורס

עלות הקורס

  הערות  

ימים ב' - ה'
8.30-15.00
28 שעות1700 ₪4 ימים מרוכזים
22-25.7.2019




​​​​​​לנרשמים תינתן ערכת "צורה, צבע וצליל" ***
מנחי הקורס:
יצחק תורג'מן - מפתח השיטה
BA- האקדמיה לאומנות, פריז 
 'צופיה - איכות בחינוך', מרצה, כותב, מצייר ומפתח השיטה "צורה צבע וצליל"- דרך חדשנית ומהנה ללימוד הקריאה. מרצה בתחום הקריאה במוסדות חינוך שונים. מורה לאמנות, מפתח חומרים והפעלות יצירתיות בתחום הקריאה.
 
רונית מנדלבליט - מאבחנת דידקטית מוסמכת
MA- חינוך מיוחד, התמחות בלקויות למידה מורכבות
דוקטורנטית בחינוך. מומחית להוראה מתקנת ואסטרטגיות למידה, מרצה לאוריינות אקדמית במרכז האקדמי "פרס" ומתמחה בטיפול קוגניטיבי התנהגותי.
 
רון מידן - מנהל "קליניקת קורקטיב" -סיוע לילד לקוי ראייה
- B. optom באופטומטריה
MBA - מנהל עסקים
בעל תעודת הוראה מתקנת. אופטומטריסט ראייה ירודה (סיוע לסובלים מלקויות ראייה).
בעל נסיון רב בסיוע לסובלים מקשיי קריאה על רקע בעיות ראייה מורכבות

מירה פינקל – מומחית בקידום יכולות למידה
B.A – חינוך
M.A – טכנולוגיות למידה ומערכות למידה, עדיין בלמידה
התמחות בקידום יכולות למידה, למידה מתווכת, טיפול בפונקציות קוגניטיביות פגומות ומאבחנת דינמית, מנחה ומעבירה השתלמויות יישומיות בתחום.

טליה גניפ – מומחית בפיתוח כשרי למידה ושפה
 
B.A- מדעי ההתנהגות
M.A - חינוך מיוחד
מומחית בפיתוח כשרי למידה והקניית כלים מעשיים לקידום יכולות הקריאה והכתיבה בקרב תלמידים בעלי קשיים. מורה לאוריינות וחינוך מיוחד. ניסיון מקצועי רב שנים בהוראה וחונכת מורים חדשים. בוגרת קורס להקניית קריאה – צורה צבע וצליל.

הקורס להקניית הקריאה באוניברסיטת בר אילן  - (מחזור קודם) - הסתיים בהצלחה יתרה,  בהנחיית יצחק תורג'מן - מפתח השיטה צורה צבע וצליל.

קורס מהנה, מעשיר, יצירתי ומחכים.

תודה רבה למשתלמים המופלאים שהחינוך בשורש נשמתם.

תודה רבה לרונית מנדלבליט, מירה פינקל, רון מידן וטליה גניפ על ההרצאות המרתקות.

ותודה רבה לתמר כהן על תיאום וארגון הקורס.


לכל הקבוצה הנפלאה - בהצלחה!
המלצות על השיטה  
"צורה צבע וצליל"  מתמקדת במיומנויות פענוח ובמיוחד בקריאת הניקוד, השיטה מבוססת על יצירת אסוציאציות בין צבעים וצורות לבין התנועות שבשפה, ומיועדת לפיכך, לחיזוק העבודה על תנועות הניקוד בעברית, ובכך יתרונה". 
פרופ' רם פרוסט, ד"ר אילנה בן-דרור, ד"ר מיכל שני וד"ר אוולין שתיל -  משרד  החינוך 
  

"...ריכוז קבוצות הניקוד הבסיסיות בחמש צורות  צבעוניות  בלבד  מקל את  המלאכה, ולימוד הקריאה הבסיסי הופך להיות מועיל, מהנה ומשעשע... מומלץ לגיל הרך, לילדי הגן ולתלמידי כיתות א"".   
 חוזר מנכ"ל   משרד החינוך   
  

"...האסוציאציות מקלות על הפיכת החדש - הבלתי מוכר למוכר. כל אלה הם מרכיבי היצירתיות שכה חשוב להקנות לילדים מגיל צעיר ביותר. רגישותך לגבי עולם הילדים, מה מעניין אותם, מה משמח אותם, מובאת בספר זה בצורה חינוכית, פסיכולוגית וגם דידקטית".
 ד"ר אריקה לנדאו    אוניברסיטת תל-אביב 

 "...הלמידה עוברת כידוע דרך ליבו של האדם, עוררות של סקרנות היא הצעד הראשון הנדרש ללמידה... השיטה החדשה של לימוד הקריאה תוך תמיכה בממד הצורה והצבע, המוטבע בילד החל מגיל צעיר, מאפשר את  לימוד הקריאה תוך הנאה ללא תחושת מאמץ". 
ד"ר שולה ארזי   פסיכולוגית חינוכית 
לאור הצלחת הקורסים, בית 'צופיה איכות בחינוך' ויצחק תורג'מן, מפתח השיטה, מבקשים להודות לד"ר רותי בירגר, ראש היחידה לפיתוח מקצועי בבית הספר לחינוך של אוניברסיטת בר אילן, חיים מרציאנו, מנהל היחידה, ו שחר צדוק, מנהל שיווק ופיתוח, על תרומתם הרבה להכשרת מנחים להקניית הקריאה בשיטת  "צורה צבע וצליל",  לקידום לימוד הקריאה בישראל לגיל הרך ובכלל.* 
סדנת קריאה באוניברסיטה
יצירת קשר/פרטים נוספים:
היחידה לפיתוח מקצועי
בית הספר לחינוך, אוניברסיטת בר אילן
רמת גן, מיקוד: 5290002
 טלפון: 03-5318445
פקס: 03-534932                  
פרטים והרשמה:  052-6097551   (תמר)
"הקורס מחוייב להילמד בכל מכללה, מתי'א או חדרי מורים".
 
"קורס מעשיר , מפרה. חשוב ביותר לאנשי חינוך ובכלל. מקנה שיטה להוראת הקריאה בדרך ייחודית, ידידותית מקדמת למידה ומזמינה."
 
 "קורס מעמיק בהוראת הקריאה ומקנה כלים בפשטות מיוחדת. חובה לכל איש חינוך ובכלל."
 
"קורס מדהים, עשיר ומעורר מחשבה – מחוץ לקופסא. הקורס יצר אצלי באופן אישי הרבה רצון ללמוד וללמד."
 
"נהניתי מאוד למדתי המון. ענייני, בהיבטים ממוקדים, דרך טובה נעימה וקליטה, תרם לי ידע חדש."
 
"קורס מעניין, מגוון, מקצועי, חושף את הלומדים למגוון הרצאות פדגוגיות חשובות. הרחבות שמעבר שמשפיעות על הלומד. צריך להילמד במכללות למורים."
 
"קורס מיוחד, האוירה טובה במיוחד,  נהניתי מאוד מהמרצים בקורס"
 
"קורס נהדר, שווה ערך עשיר שפותח הרבה אופקים לאנשי החינוך, לקחת את השיטה ולחשוב עד כמה אפשר לשלב אותה בשפה הערבית."
 
"מאוד מקצועי, נהנית להחכים ולהכיר את השיטה שנותנת לי תקווה שאוכל לעזור  גם לילדים מתקשים ברכישת הקריאה. האוירה בקורס מאוד נעימה ומפרגנת."
 
"קורס מצוין! כדאי מאוד שכל המורים יחשפו לשיטה ולידע שקיבלנו, נשמח שיוכר לאופק חדש."
 
"קורס שמטרתו החינוכית והחברתית חשובה. אני שמחה שהזדמן לי להכיר את השיטה. ההרצאות הועברו בצורה מעניינת, חשובות ותומכות בשיטה."
 
"קורס מגוון, מקצועי המקנה כלים ומעשיר את צרכי ההוראה, וידע העולם בכלל, המרצים מקצועיים בתחומם, העבירו את הנושאים בצורה מעוררת השראה, יישר - כוח ! 
 חובה להכניסו לתוך סמינר המורים !!!"

"קורס מהמם, השיטה מקסימה... מועילה ותואמת ללמידה במאה ה-21, קיבלנו כלים חדשים... בשנה הבאה אני מלמדת בכיתה א' ואני בטוחה שאשתמש בה" אפרת א. 

"שיטה נפלאה, מרתקת, מאוד פשוטה ויחד עם זאת יש לה הבנה מאוד מעמיקה... איך צריך ללמוד לקרוא בדרך מאוד קלה ונעימה.... מאוד מומלץ" רויטל. ל

"קורס מעניין, תמציתי ומרוכז... שיטה נעימה המגישה לילד את הרצון ללמוד ולהתפתח מתוך סקרנות, כיף והכי חשוב הנאה בלמידה !!! " איריס.נ.
 
"מאוד נהניתי מהקורס, קורס מקצועי, מעניין עם שיטה שיכולה לעזור להרבה מאוד ילדים לזהות את התנועות מתוך המקום המוכר להם בצורה מהנה וחווייתית." נטלי. א.

"תודה על השיטה הנהדרת." אורלי. צ.


"נהניתי מכל רגע, שווה היה להגיע מכפר אדומים לקורס."  חנה. ד. 

" קורס משכיל, מהנה, חווייתי משמעותי. ב"ה קיבלנו מלוא ה"טנא" וכל המשתמע מכך.. האימון פורץ הדרך והשיטה החווייתית (גאונית) באמצעות "צורה צבע וצליל" גרמה לנחת רוח, והגבירה את המוטיבציה לשדרג את העשייה."  ריקי ש. 

"נהניתי מאוד מהקורס, למדתי דברים חדשים ואני מתכוונת ליישם אותם בעבודה שלי." אסתי. ק.

"קורס מקסים !  ... קיבלתי ידע רב וכלים פרקטיים לצאת איתם לשטח." שיר. נ.

"שיטה פשוטה ויעילה מאוד, כל כך עוזרת לילדים עם כל הפשטות שלה היא כל כך גאונית שעוזרת לילדים לבנות את הקריאה בצורה נכונה. תודה רבה." אוהד. ח. 

"תודה רבה על השיטה, היא באמת נראית לי שיטה גאונית, ואני מחכה ליישם אותה" נילי. ק.
דף המלצה מפייסבוק
"הקורס ממש מעניין... מהנה, קרוב לעולמו של הילד... נראה שהשיטה עוזרת לתלמידים שמתקשים ולא מתקשים, לאוכלוסיות שונות, לחינוך המיוחד ולחינוך הרגיל." סומייה. ע.

"שיטה מדהימה, קלה להבנה , ניתנת ליישום. יש בה הרבה הבנה והרבה הגיון, ואני יוצאת איתה לדרך."  זיו. ז.

"הקורס מעולה, נותן המון כלים לעבודה בשטח, החלטתי שהקורס בשבילי, לא חשבתי פעמיים, ואני לא מצטערת על כל רגע, מומלץ מאוד, יישר כוח ותודה." רונית. א.

"היה מאוד מעניין וחדשני , למדתי הרבה דברים מדהימים שאף פעם לא ידעתי. שיטת למידה מאוד חדשנית." עביד. ד.

"קורס חווייתי... למדנו שיטה חדשה, קלילה ופשוטה שאני מאמינה שתתאים לעבודה בחינוך המיוחד שבו אנחנו עובדות." הילנה. מ.

"שיטה מעולה. אפקטיבית, יצירתית, שנותנת אפשרות לרכוש את המיומנויות לילדים עם קשיי למידה ולגילאים יותר צעירים." טניה. ט.

"קורס מאוד חווייתי, קיבלנו הרבה כלים, הבנתי איך לעבוד עם השיטה צורה צבע וצליל, יצאתי עם משחק שאשתמש בו במהלך עבודתי." ליאור.נ

"הקורס הועבר בצורה חווייתית, מאוד ממוקד." ענת. ב.

​​​​​​​"קורס מקסים, עשיר, מגוון ומעניין. חידש לי המון דברים, נהניתי !"  יוכי. כ. 

השיטה מיקדה אותי, מהצורה והצבע, הכל מוכר לילד על מנת לבנות את הצליל, שיטה גאונית לזכות עם ישראל. תודה רבה."  אורה. ח.  
"קורס מעניין מאוד, למדתי דברים חדשים, מחכה כבר לנסות ולהשתמש בחומרים על-מנת להקנות הקריאה בגן בילדים שלי וגם לעזור לתלמידים בכיתה שמתקשים בקריאה." אילנה. ה.​​​​​​​
"קורס מאוד מעניין, מעשיר וחיבר לתחומים ידע קודם וזה בהחלט יעזור בעבודתי הן בתחום הפרטי והן בבית הספר." אילה ק.
 
"המצאה מדהימה,המצאה כל-כך גאונית לעשיית שליחות כל-כך משמעותית בקרב הילדים שלנו ובקרב כל ילדי הארץ." קרן. ג.
 
"מאוד נהניתי, קורס שמצד אחד פתח לי אופקים חדשים ומצד שני חיזק תחומים שאני עובדת אתם." דבורה. ד.
פרטים והרשמה: 052-6097551 (תמר) או 03-9095070
טופס פנייה- קורס להקניית הקריאה 
 
0
דף הבית